Catharina, thuis op Voorne
  • Privacybeleid
  • Start
  • Bekijk sollicitatie

Je reageert op de vacature

Helpende (plus)

Ons privacybeleid

Leuk dat je interesse hebt in een functie binnen onze organisatie! Je staat op het punt om te solliciteren bij Catharina Stichting. Wij vragen je om een aantal persoonsgegevens ten behoeve van het sollicitatieproces. Met de gegevens die je achterlaat, gaan wij uiteraard vertrouwelijk om en wij gebruiken deze uitsluitend voor sollicitatiedoeleinden. Wij verstrekken jouw gegevens dan ook alleen aan derden die betrokken zijn bij het sollicitatieproces. Deze gegevens komen in ons werving- en selectiesysteem: EasyCruit. Dit is een product van Visma. Gegevens zijn echter alleen in te zien door Catharina Stichting. Jouw gegevens bewaren wij maximaal 6 maanden in het systeem. Door het aanmaken van een gebruikersaccount kun je jouw eigen gegevens beheren en eventueel verwijderen uit ons systeem. Hiermee houden wij ons aan de Wet Bescherming Privacygegevens.

Reeds geregistreerd?

Deze pagina opent in een nieuw venster